Nettó: 684 Ft
Nettó: 8 889 Ft
A Google hamarosan engedélyezi a Gemini AI használatát 13 év alatti gyerekeknek is
2025. május 3. – A Google bejelentette, hogy a közeljövőben a 13 év alatti gyermekek is hozzáférhetnek a Gemini mesterséges intelligencia alkalmazáshoz, amennyiben felügyelt családi fiók keretében használják Android-eszközeiket.
A szülőket emailben tájékoztatták arról, hogy a Family Link szülői felügyeleti rendszerük révén gyermekeik hamarosan elérhetik a Gemini AI-t. A mesterséges intelligencia például segíthet a házi feladatban, történeteket olvashat fel, vagy válaszolhat kérdésekre.
A Google hangsúlyozza, hogy – hasonlóan az oktatási célú Workspace-fiókokhoz – a gyerekek adatai nem kerülnek felhasználásra a mesterséges intelligencia továbbképzéséhez. Ugyanakkor a vállalat figyelmezteti a szülőket arra, hogy a Gemini AI is tévedhet, és előfordulhat, hogy a gyerekek olyan tartalommal találkoznak, amelyet a szülők nem tartanak megfelelőnek.
Microsoft emeli az Xbox árakat világszerte – Konzolok, kontrollerek és játékok is drágulnak
2025. május 1-jén a Microsoft hivatalosan is bejelentette, hogy világszerte emelkednek az Xbox termékek árai – beleértve a konzolokat, kontrollereket és egyes új játékokat is. A változások azonnali hatállyal érvényesek, és az ünnepi időszakra további áremelések várhatók.
Az Apple 2025. május 2-án jelentős változtatásokat hajtott végre az App Store irányelveiben az Egyesült Államokban, lehetővé téve az alkalmazásfejlesztők számára, hogy külső vásárlási lehetőségeket kínáljanak alkalmazásaikban. Ez a döntés az Epic Games-szel folytatott jogi csata eredményeként született, amelyben a bíróság kimondta, hogy az Apple nem akadályozhatja meg a fejlesztőket abban, hogy alternatív fizetési lehetőségeket kínáljanak az alkalmazásaikon belül.
A Razer 2025-ben új szintre emelte a játékélményt mesterséges intelligencia (AI) integrációjával, bemutatva olyan innovatív eszközöket és megoldásokat, amelyek a játékosok igényeit helyezik előtérbe. A CES 2025 rendezvényen bemutatott újdonságok között szerepeltek AI-alapú edzők, ergonomikus perifériák és fejlett haptikus rendszerek, amelyek célja a játékosok teljesítményének és kényelmének növelése.
Érdekesnek találtad cikkeinket?
Kattints ide, és olvasd el a többit is!